Starbucks är överallt!!

Jag är tjejen som springer med den stora, svarta, lurviga hunden. Haha, det har pratats om mej här på ön! Tydligen mer känd som joggare med hund än som au-pair för familjen Gersch. 
 
I Sverige ses väl en BMW X5 eller Volvo XC90 som stora bilar. Här är det den normala storleken på bilar. Mamman och pappan har varsin i den storleken och min är, ja ännu större! HEHE. Jag får ta sats och hoppa in i bilen för att komma upp till sätet. ;) MEN, tro det eller ej, jag gillar den! :D
 
Underbara vackra Seattle.  
Detta är precis intill Public Market. Så först strosar man runt lite, sen köper man sig nåt att äta från nåt av stånden och slår sig ner på en parkbänk och njuter ;)
 
Världens första Starbucks!
 
De finns i varenda litet hörn. Folk älskar det och visst är det mysigt, synd bara att jag inte är någon kaffedrickare. Brukar säga att jag är i fel land och fel stad. Jag gillar inte skräpmat och läsk, det som klingar så bra när man säger USA. Sen härstammar Starbucks från Seattle och jag dricker inte kaffe. Oops! Seattle är dock den hälsosammaste staden i USA. Ett rätt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0