Pigg av te :(

Vad händer? Klockan är halv tolv och jag är INTE trött. Blir man verkligen så pigg av te? De senaste dagarna har jag gett mej ut på kvällstid och druckit te med nära och kära.
 
Ikväll var det med en ny förmåga, en jättetrevlig kille som bor i Seattle. Vi traskade runt downtown och han visade och berättade om massa coola ställen. Förhoppningsvis ses vi snart igen, jag hade en mkt trevlig stund.
 
Idag är St Patricks day, fråga mej inte vad det innebär för ingen verkar veta. Man ska ha på sig nåt grönt annars kan vem som helst nypa dej. Jag gav fan i det, sa till ungarna imorse att gör det inte för jag är redan på dåligt humör. HEHE! Älskar när de ringer sina föräldrar för att de inte får som de vill och säger att Josefin är dum. Föräldrarna frågar, men vad gör du för dumt då. Dom säger inget, lägger på luren och beter sig mkt bättre. Tack och lov för förstående föräldrar till ibland omöjliga kids. Ibland är de underbara, men väntar fortfarande på den dag då alla fyra ska vara goa och glada hela dagen! :D 
 
Majja, jag gjorde som du skrev. Säg till om det inte funkar :) By the way, jag läser din blogg och det sista ämnet om vänner är väldigt intressant. Jag brukar säga, hellre få men nära än massa som man knappt känner. Risken att råka ut för rötägg är mindre ;) Tacka vet jag riktiga vänner, ni vet vilka ni är!!!!

Kommentarer
Postat av: Majja

Härligt Josy, nu funkar det finfint! :))



...och ja. Det stämmer verkligen det där med vänner och man ska nog vara rädd om de vänner man har som är riktiga och äkta!

2010-03-18 @ 14:47:51
URL: http://majjamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0