Mina älskade pälsepojkar!!!

Jag har kommit på vad jag saknar mest... KATTER! Alla här på ön har hund, och ser man en katt så har man självklart the crazy dog med sig och katterna flyr fältet. :( Jag ska ha så många katter när jag blir gammal. Tror Linnea har rätt när hon säger att jag kommer bli som Crazy Catlady i Simpsons, fast en snyggare variant då klart ;)
 
Apelsin och Tusse, mina älskade pälsepojkar. I miss you so!!
 
Mami och papi, ta massa kort på pälsepojkarna och skicka till mej! 
 
Behandla folk så som du själv vill bli behandlad. Det är veckans ledord med kidsen. 
 
Dags att hämta deras morfar på flygplatsen. Privatchaffis Josefin :D

Kommentarer
Postat av: Appe

Hej Jose. Kul att du kommer ihåg mig, men tycker inte om att framställas som ett matvrak och Tusse som myskatt. Skall be mina hyresgäster ta lite nya bilder på mig. Kram Apelsin

ps.Tusse hälsar också

2010-03-10 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0