Matfrossardag, oops!

Nån i familjen har smittat mej med ont i halsen, så idag blev det ingen löpning. Fixade klart med mitt körkort så nästa vecka kommer mitt Washington-State-körkort på posten. Jag ser för jävlig ut på kortet!!
 
Många på ön har sagt att jag är fin i håret. Vissa är ju lite falska, men några kanske menar det! 

 
Vissa dagar frossar jag i mat, idag glass i stora lass. Jag vet inte var det kommer ifrån då jag varken är olycklig, deppig eller nåt i den stilen. Tror det har med rastlöshet att göra. Men imorgon lär jag knappt äta alls för efter mina frossardagar äter jag inte och imorgon kommer jag nog vara lite nervös inför kvällen. ;) Nyfikna? Jag berättar mer på lördag om jag hade kul! :D
 
Min underbara, gigantiska bil med plats för åtta personer och till det; en koffert som är enorm. Detta är vad jag kallar familjebil. HEHE!
 

Kommentarer
Postat av: Monica Efraimsson

Jag tycker att du är jättefin i håret,ha det gott Monica

2010-03-12 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0