Josy - bergsbestigare... det låter det!

Besteg mitt första berg idag - Mount Si. Berget är 1270 meter högt och det tog mej tre timmar upp till toppen och tillbaka. Imponerande va?

 
Mitt sällskap tyckte nog jag var sådär kul, jag vet om att jag går sakta men... jag springer fort. HAHA! Dessutom tog jag med mej vovven som för övrigt betedde sig som en ängel, mot mej. Mindre kul för sällskapet då hunden sprang ikapp och stannade framför denne hela tiden. :D 
 
Sen frågade jag hela tiden; hur lång tid är det kvar. Jag är ett tidsfreak, jag vill alltid veta vad klockan är och hur lång tid saker tar.
 
Det var snö på toppen men utsikten var dålig då det var molnigt. Får väl göra det nån mer gång bara för det!
 
Ikväll blir det salsa för första gången i mitt liv. Följer endast med så att Denice ska ha nåt att skratta åt. Jag bjuder på det för efteråt vankas det sushi! Yammi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0