Helgens inköp.

I Sverige var min främsta hobby fotboll, efter det delade shopping, fest, övrig träning och skola på tiden. Eftersom jag inte spelar nån fotboll här ÄNNU så har de andra fått en större plats. Fest har fått stå åt sidan för ett tag och skola har jag inte ägnat nån tid alls. 
 
Här kommer helgens inköp...
 
Jag har sparat alla kvitton på kläderna jag köpt här. En dag när jag inte har nåt att göra ska jag räkna ut hur mycket pengar jag spenderat på kläder. HEHE! Tills dess, man lever bara en gång!
 
Jag måste ju plugga medans jag är här och just nu hör jag mej för gällande textil. Fick med mej ett visitkort hem från en butik idag så ska mejla honom och se om han kan bidra med nåt gällande mina planer. För övrigt såg killen bra ut, var trevlig och hade snygg stil!! Jag tror han är bög. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lite för lite kläder du hittade idag...



Lycka till med bögen!

2010-03-15 @ 05:58:25
URL: http://eifos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0