Här händer saker...

Lördag morgon, ligger i sängen fortfarande men ska snart ge mej iväg till ett stort köpcenter. Man kan gå där i timmar! :)
 
Igår var barnen lediga från skolan, jävla påhitt. Det innebar tio timmars arbete och kidsen runt mej hela tiden. På kvällen tog jag det lugnt, var och kollade på filmen Remember me. Åååh, vad jag gillade den filmen! Skådespelaren är snygg, filmen är romantisk och sorglig på samma gång. Jag vill med vara kär som på film!!
 
Om två veckor ska jag provträna med ett fotbollslag här. Jag är nervös, redan! Sen letar vi ytterligare efter ett lag att spela med jag och mamman... mest på skoj då!
 
Solsidan, på spåret och andra avenyn är de tv-program jag följer från Sverige för tillfället. Jag ville att det andra paret i på spåret skulle vinna ju.. Typiskt! Men fan vad bra dom är, hur behåller man all information i sin huvud? Kollar nog melodifestivalen ikväll efter jobbet. Måste ju hänga med lite vad gäller Sverige :)
 
Nästa helg blir det Vancouver! Yeah!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0