Film.

Tillbaka från Vancouver. Det var en mkt trevlig tripp, men idag vill jag inte se alkohol. Det är dagar som dessa som man säger till sig själv att man aldrig mer ska dricka, right? ;)
 
On my way up to Canada.
 
My three roommates.
  
Outfit for the night. Jag vet om att mina ögon lyser fylla, men jag bjuder på det.
 
Senare ikväll blir det filmen bounty hunter. 
 
Kommande vecka tänkte jag hyra massa film. Billigt nöje. Hemmakväll kan ju slänga sig i väggen, här kostar det 1 dollar att hyra film. (1 dollar = 7 svenska kronor, cirkus) Jag är ju så dålig när det kommer till filmer, jag har missat så många!!
 
Jag skäms lite när jag måste säga att jag missat så många klassiska filmer. Men ni som känner mej vet att jag har alltid en orsak varför. :D
 
Denice och jag ligger i varsin ända av min säng med våra älskade äpplen. Kvalitetstid med datorn är ett måste, men detta är umgås. Behöver vi säga nåt kan vi ju skriva det på facebook-chatten. Hehe! Välkommen till framtiden!!
 

Kommentarer
Postat av: Denice

den viktigaste kvalitetstiden!

2010-03-23 @ 05:04:02
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0