Dejt.

Eftersom jag nu bor i landet där alla romantiska filmer kommer ifrån var jag tvungen att prova på hur det är att gå på dejt med en amerikan.
 
Jag mötte upp killen som hade en bukett blommor med sig. Gulligt men har lite svårt för sånt; tillgjort på nåt sätt. Killen frågar om jag vill ses nån mer dag denna helgen. Eeh, hallå? Vi har inte ens pratat i fem minuter, men jag ler lite falskt och säger visst. 
 
Vi går till en mexikansk restaurang. Maten var god iaf :)
 
Efter det ska han visa mej en vy över downtown Seattle och sen ska vi träffa hans vänner. Sagt och gjort. Vi spelade lite nintendo wii och vem tror ni vann? Jo.. JAG och alla vet ju hur jag är när jag vinner. HEHE! Studsar som på moln och skrattar oavbrutet åt de som förlorat. Han blev nog lite sur, och jag tänkte... fan va bra, då vill han inte ses mer! 
 
Jag fick panik på killen då han höll handen framför mej vid varenda övergångsställe så jag inte skulle gå före honom, för han skulle ta hand om mej och se till så att inget händer mej. VA FAN, jag är van att ta hand om mej själv, ingen ska komma här och ställa sig i vägen. 
 
Som om inte det var nog att han sa sjuttioelva gånger hur underbart trevligt han hade haft. Han ringde mej när jag kommit hem. HJÄLP, vad hände med att spela svårflörtad? Kanske bara är svenska killar som kör på den stilen. 
 
Sammanfattningsvis. En kul grej men så långt ifrån min stil på kille. Amerikanska killar har en annorlunda, konstig syn på tjejer. Jag gillar svenska killar tusen gånger mer :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha han lät ju som en riktig gentleman ;) tror nog svenska killar kan lära sig en del av amerikanerna ändå..

2010-03-08 @ 17:51:39
URL: http://cammillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0