Blodpudding och lingonsylt på menyn!?

Det spelar ta mej tusan ingen roll att jag säger till sig själv innan jag åker till butikerna att jag inte ska köpa nåt. Lik förbannat kommer jag hem med saker. :D
Tror jag gillar den för att jag påminner om en ängel! Jag vet om att jag drar mer åt djävulshållet men ändå :)
 
 
Jag och Denice käkade lunch på IKEA igår, eller blev väl snarare middag eftersom jag körde vilse och det var trafikstopp. Är det bara jag som sitter i bilen och skriker rakt ut och skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst då? Hehe..
 
Blev svenska köttbullar och sen lite sega råttor på det. Jag vill ha blodpudding med lingonsylt och leverpastejsmacka på menyn också. Är inte det svenskt om nåt?
 
Fan vad jag kollar på bio, nästan pinsamt men jag hänger ju med iaf. Vi såg she´s out of my league igår som var oväntat bra då den faktiskt var rolig. Idag var jag på how to train your dragon med alla kidsen. De har springbreak denna veckan och bio är ju mysigt när det ösregnar. I veckan har the last song premiär och jag ska se alice i underlandet också. Haha! Kalla mej freak, jag själv kallar det för sysselsättning!
 
Fotboll på torsda med, kanske blir en bra vecka iaf.

Kommentarer
Postat av: Monica Efraimsson

Alltid lika kul att läsa din blogg och få höra hur du har det,du verkar trivar bra.Det händer något hela tiden tycker jag.Kram Monica

2010-03-30 @ 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0