YOU LOOK BETTER WHEN I'M DRUNK! ;)

Jag satte pa tvn imorse for att titta pa Sydafrika-Mexico. Jag sag i stort sett hela matchen, men eftersom jag jobbade samtidigt var jag tvungen att kila ivag da och da. Det medforde att jag missade bada malen. Tack for den!!!
 
Stada barnens rum och sortera bort kidsens for sma klader har statt pa to-do-listan denna veckan. Jag ar ingen spara-pa-saker-vi-inte-anvander-tjej sa det har varit en intressant vecka.
 
Jag ar eventuellt klar med veckans traning. Om jag inte hoppar ur sangen pigg som tusan imorgon bitti och kanner for att ge mej ut och springa innan England-USA och innan jag drar till Vancouver for party. Yeah!
 
Ar detta var sang Yasse och Denice!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0