HABLO ESPAÑOL!!! :D

Jag måste ha ramlat och slagit huvudet på en sten på midsommar, eller nåt i den stilen. (Knät och huvudet har väl ingen direktkoppling? HEHE.)
 
Jag ska från och med imorgon läsa spanska!
 
Jag har för alltid hatat att läsa språk. Jag har iofs hatat att läsa allt. Undantag är dagstidningar och magasin, men det är nog för att de har mer bilder än texter.
 
Skolan har jag klarat galant. Har jag nångång behövt läsa en bok har jag läst lite i början och lite i mitten. För när man redovisar en bok behöver man aldrig berätta slutet. :D 
 
Veckans pippi är gurka och små smala harry kuverts. Låter nyttigt och hälsosamt. Tyvärr så äter jag mer än det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0