JAG SAKNAR FIL MED MÜSLI!

Jag har slutat äta kött. Jag äter fisk och skaldjur då och då. Så halv-vegetarian har jag blivit, igen. Anledningen är att jag återigen börjat äcklas av kött och finner det inte gott alls. Sen alla dessa stackars djur! :(
 
Jag har slutat äta godis, glass och kakor. Lovely! Istället äter jag mkt bär och frukt.
 
En sak jag fått pippi på senaste tiden är smoothies. Mmmm!!! (Hemmagjorda såklart)
 
För tillfället saknar jag fil med müsli! Åååh, det skulle jag kunna äta till frukost, lunch, middag och som mellanmål.
 
 
Det första jag ska göra när jag kommer till Sverige är att gå loss på ICA! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa buttermilk, det ar typ fil. Och sen finns ju muesli har i usa:)

2010-06-12 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0