VANCOUVER VAR FRUKTANSVÄRT BRA!

I väntan på Denice och Yasse för resa upp mot Canada.
 
Eftersom jag är rastlös som få och blir tokig av att sitta rakt upp och ner och göra ingenting så tog jag med mej mina stickor. Jag var äldst i bilen och agerade därefter. 
 
Vackra Vancouver.
 
Här är killen som tror att han äger en iphone!
 
Mitt resesällskap.
 
Underbara töser skrattar ihjäl sig.
 
Dags att göra Vancouver. Laddade till tusen! 
 
Stötte på lite fler flickor från Seattle-området.
 
Denice leker rockstar hela natten lång! ;)
 
Sista drinken som vi kanske skulle ha uteslutit. Fulla? Nejdå!
 
Här slutar kvällen, eller? ;)
 
Sammanfattningsvis en fruktansvärt bra resa som innehöll bland annat; alkohol, skratt, gråt, hångel, skåning som har svårt med det svenska språket (lite internt, men Yasse du vet vem vi pratar om), pizza, fotboll, borttappad kamera, burger king, borttappade körkort och kreditkort, sova i våningsäng och en tröttsam resa hem till Amerikatt.

Kommentarer
Postat av: Yasse

Vafan, har svårt för svenska språket? ;)VAD ÄR DET NUU?! Jag dör av bakfylla idag :(

2010-06-14 @ 06:45:57
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: gabbi

gick in här i förhoppning om att du lagt upp fler bilder me örhängena, och mycket riktigt, här fanns fler :D haha fan va jag gillar dom!! dt verkar vart en bra helg! :) pussss

2010-06-16 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0