USA!!!!!

Vi vann idag. Laget vi spelade mot hade en trevlig målis. Han boxade mitt huvudet istället för bollen och sparkade samtidigt ner mej. Yeah! :D
 
Såg Sounders damlag spela idag. Det lag som jag tränade med i några månader. Det var den tråkigaste match jag sett på länge. Varför de spelar fotboll vet i tusan. De verkar ju inte ha roligt precis. De förlorade med 3-1. Det jag gillar mest med Sounders damlag är deras enormt fina dräkter!! HEHE.
 
Bäst idag är USAs fotbollslag! Lovely. Jag var millimeter från att få stora jack i mitt huvud när de gjorde mål. Blev så glad att jag hoppade till och min fåtölj var så nära att falla till marken. 
 
Ska nog aldrig raka av mej håret, för tusan vad mkt ärr jag lär ha i mitt huvud efter alla bravader :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0