SANDSLOTTSBYGGE.

Sommar, sol, strand och sandslott :D
 
När vi skulle börja bygga vårt slott var där en spade, jag och sexåringen. Hm! Jag vill ju bygga, inte sitta bredvid. Sexåringen fick bege sig på spad- och spannjakt medans jag började bygga. 
 
Vårt sandslott kanske inte blev riktigt så här fint. Det blev mer en jättedjup vallgrav med sand i mitten :D
 
Kan man skylla på att sanden är dålig så gör jag gärna det!
 
Igår invaderade de två yngsta skateboardparken med sina sparkcyklar. Jag märkte på skateboardkillarna att de tyckte kidsen var lite ivägen, men jag flinade och sa; är de ivägen för er och lät kidsen fortsätta köra runt!
 
En av killarna, som max kan ha varit 15, skatade runt med en cigg i munnen. Han försökte väl vara cool klart! En av mina kids ville säga till honom att det är farligt och att man inte ska röka. Vad svarar man på det? Ja, det är jättefarligt, men vet du vad, jag röker när jag festar! HAHA :D 
 
Midsommar på fredag. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0