MIDSOMMARKRANS UTAN BJÖRKRIS OCH PRÄSTISAR

Begav mej ut på blomjakt till min midsommarkrans innan. Jag kom hem med lite löv och några småblommor. Det blir en midsommarkran utan björkris och prästisar :/
 
Det slutade med att jag klippte loss lite blommor från några buskar på en parkering. Undrar om det är olagligt. HEHE!
 
Med ytterligare lite blommor kanske den blir vacker. Den är iallafall lagd i blöt så ska bli intressant att se om den håller sig någorlunda fin.
 
GLAD MIDSOMMAR ALLA! Tänk på att när ni firat klart och ligger halvt medvetslösa efter alla snapsar så har jag inte ens börjat fira. HIHI! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:35:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0