KETCHUPEFFEKTEN!!

Jag har alltid älskat att träna och då träna mkt. Lagom är tråkigt! Jag mår så fruktansvärt bra efter att jag varit ute och sprungit, spelat fotboll eller gjort nåt annat som tar mkt energi. 
 
Anledningen till all löpning är framförallt marathonloppet jag ska springa senare i år, men en annan stor anledning är att jag ska gå ner i vikt. Jag har nog blivit av med allt det jag gick upp de första månaderna här borta så jag är på god väg...
 
MEN med tanke på att jag uteslutit godis, glass och kakor så borde jag ha loosat mer. :/ Jag läser dagligen om folk som gått ner tio kilo på två månader osv. Sen kanske tio kilo är lite väl mkt för mej, men några kilo iaf. 
 
Jag hoppas på ketchupeffekten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0