JAG LYCKAS ALLTID!

Jag såg jättefina prästkragar vid vägkanten igår. Jag var lite stressad men tänkte att dom ska jag ha. Jag stannade bilen och hoppade ut. Det tog mej ungefär fem sekunder att plocka blommorna.
 
Sprang tillbaka till bilen men då hade den gått i lås!
 
HELVETE!!!
 
Bilen är alltså på, men jag står utanför.
 
Mobilen är i bilen och jag kan bara mitt mobilnummer utantill. 
 
En man ringde bärgningsbil, en kvinna ringde polisen och en annan man ringde sin fru. Frun ringde hem till mitt hus och fick tag på mamman. Hon kom och låste upp bilen så jag slapp betala 60 dollar till bärgaren eller låta polisen bryta sig in i bilen.
 
35 minuter stod bilen på tomgång. 
 
Pinsammaste var ändå att jag behövde säga att jag hoppade ur bilen för att plocka blommorna. Jag undrar om det är olagligt. :D
 
Jag lyckas alltid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0