ÅLDERSGRÄNS 17 OCH JAG FICK VISA LEG. :D

Jag fann en vän på festen igår! ;) Tjejerna kallar mej crazy catlady. Undrar sååå varför!? HEHE.
 
Jag och mina söta svenska flickor.
 
Nåt är roligt. Måste vara killen i de rutiga shortsen som säger nåt kul. Han ska ha en eloge för livade upp festen!
 
Tårtan till födelsedags"barnet".
 
Detta var innan jag smakade på tårtan. Efteråt var jag besviken. Sammanfattningsvis; socker och en jävla massa färgämnen. 
 
Tack Denice för lånet av bilderna ;)
 
Såg Take him to the Greek idag. Åldersgräns 17. Förståeligt, mer sjukt att jag fick visa leg för att köpa biljett. 
 
Sjuk film. Men den fick mej att skratta en hel del.
 
Tänkte på dej Jojo när jag såg killen som har huvudrollen. Har en känsla av att du tycker han är snygg! Har jag rätt? 

Kommentarer
Postat av: johanna

skägg..långt svart hår..kåta ögon..kan aldrig bli fel!;);)

2010-06-07 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0