SKVALLERBYTTA BINGBONG.

Fotbolls-VM går väl sådär för vissa lag?
 
Spanien ska väl inte vara helt nöjda med sin första match. Jag tyckte målet som Schweiz gjorde var riktigt roligt! Det är de som gör målen som vinner. HEHE!
 
Lagerbäck är nog inte själaglad just nu. Oops! Bra gjort ändå att bli utvisad i 33e minuten.
 
Det hände en liten olycka här hemma idag, en sådan som skulle kunna ge 7 års olycka även om det var inte var en spegel, men nästan. Det var inte jag! Stackarn som gjorde det hade sån fruktansvärd ångest efteråt, bara skrek och sa "mami is gonna kill me". Fy fan för ångest!! MEN...
 
Det går inte att spola tillbaka tiden! 
 
Hans syskon tröstade honom och sa att han får fjäska och vara jättesnäll så är det snart lugnt.
 
När det hände kom jag och tänka på när jag var liten och såg min bror förstöra mamis och papis nyinköpta finglas. Jag var vanligtvis skvallerbytta bingbong men helt plötsligt blev jag en ängel och ljög om allt för att skydda honom! :D
 
Och NEJ, lillkillens mamma kommer inte döda honom! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0