RAKETER FÖR 100 000TALS DOLLAR.

Tillbaka efter en kanonhelg.
 
Jag kände mej smal för en vecka sedan, nu känner jag mej som en boll. Äpplepajen, jordgubbspajen och hallonpajen har satt sina spår. HEHE! Är det semester så är det.
 
På 4th of july skådade jag raketer för 100 000tals dollar. Helt sjukt! Det enda jag tänkte på var att alla grannarna som hade köpt en massa raketer kunde gett mej de pengarna och jag hade kunnat gå i pension :D
 
Beachhouse.
 
På stranden och plockar snäckor. Fridfullt!
Beachhouse. 
 
Lite kids.
 
Fullt hus. 
 
Lovely!
 
Alleman ombord. 
 
Polisen stannade INTE för att ta mej. Pjuh ;)
 
Delar av skaran ute på hike. 
 
Hej horisont! 
 
Happy 4th of july!
 
Jag åkte badring efter motorbåt. Fy fan vad kallt det var i vattnet men det var fruktansvärt roligt! Familjen skrek; fortare, kör fortare till chauffören. HAHA! Jag flög inte ur ringen iaf!
 

Kommentarer
Postat av: jojo

fina bilder, fin natur!:)

Blogga på som tusan nu så jag har nått att läsa på jobbet;)puss

2010-07-07 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0