"DET LÅTER SOM DU HAR HEMLÄNGTAN..."

När jag kommer tillbaka till Sverige hoppas jag denna maten står på bordet papi! ;)
 
Varmrätt: Stekt strömming med potatismos.
Efterrätt: Semlor.
 
Görs det på rätt sätt, dvs hemmagjort så är det en delikatess! Can´t wait!
 
 
Jag tror jag kan konsten att prata ihjäl folk, speciellt när det gäller mina katter. HEHE! En pappa sa till mej idag; det låter som du har hemlängtan så mkt som du pratar om dina katter. Ooops! 
 
KÄRLEK till världens finaste kille!!!
 
Fram tills i igår så har det gått jättebra med maten. Men idag så har jag varit uttråkad och inte varit fit for fight så därför har jag ätit massa onyttigt. :( Sa till min äldsta flicka idag att om hon ser mej äta chips så får hon slå till mej. HAHA! Jag äter fortfarande inte godis, kakor och glass så jag ligger ändå hyffsat bra till att loosa mer kilon! :D
 
Idag har inte varit en bra dag alls. Jag vaknade inatt av att min nacke och mina axlarna var helt fucked up. Kunde inte sova och har inte kunnat röra mej så smidigt. Jag får alltid dödsångest vid minsta lilla värk och kände väl därför att jag var tvungen att äta allt jag var sugen på om ifall att jag faller av pinnen inatt. HEHE! Inte så hälsosamt för mej att inte vara 100% frisk.
 
Tigerbalsam har dock lindrat värken, men inte helt så får nog bli ett bad i badkaret nu. Det borde mjuka upp min för dagen runda kropp! HEHE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0