STACKARS KATTA.

Med tanke på mina missöden gällande att komma bort och vi är på en stor ö skrev jag ner familjens telefonnummer på armen innan jag begav mej ut på min joggingtur. Kände mej som fem år igen.
 
Jag fick syn på en katt i diket, den levde. Jag stannade för att klappa katten. Det var inga problem. Han var den magraste katten jag någonsin sett. :( Jag lyfte upp den och gick med den till närmsta bondgård. Det var inte bondens katt men han gav den lite mat och lovade att ta hand om den. Sen om det innebar hans hem eller om han skulle ringa till hemmet för hemlösa katter lär jag väl aldrig få reda på.
 
Jag trodde Brasilien skulle klara det, men det var en brasilianare som ville annat. Ooops!!! Råd; åk inte hem! 
 
Sen Uruguay-Ghana. Vilken match!!! Grattis farbror Mikael och kusin Felicia som fick se den på plats och dessutom få gå in med en av spelarna från Uruguay (inte Mikael då, hehe!) Helt sjukt att man kan bli sitt eget lands hjälte av att bli utvisad och orsaka en straff i sista minuten. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0