SPLITTER NY IPOD!


 
En splitter ny ipod ska nog sätta fart på benen! Om bara de nya, egendesignade joggingskorna kunde komma nu också!
 
Egentliga anledningen till en ny ipod är för att min gamla gav ifrån sig mkt underliga ljud och lade av helt idag! Ipoden som varit min vän i fyra år är nu borta. Tur att man är i rätt land när man vill köpa Apples produkter. Dessutom fick jag 10% för att jag lämnade in den gamla skruttisen.
 
Jag frågade om de hade en sån som jag hade. Hon svarade att de tillverkas inte längre. Känns bra att man hänger med i svängarna :D
 
Jag vill ha en Ipad. Ska nu fundera på om jag verkligen behöver en! 

Kommentarer
Postat av: Denice

en iPad behöver du! inget att tänkta på

2010-07-21 @ 07:18:23
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: jojo

hört dt senaste? ljungberg på väg från sounders..vem ska du nu sukta efter?:D puss

2010-07-21 @ 12:55:58
Postat av: Linnea

jag behöver förslag på peppande joggingmusik, var ute en sväng idag och det är tungt i värmen, men härligt efteråt :D

2010-07-22 @ 20:55:08
URL: http://ggaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0