SKADEGLÄDJE :D

Långweekend med start imorgon. Lovely! Vi drar till familjens beachhouse och firar 4th of July. Jag har aldrig varit där, men bilderna jag sett visar det här. 
 
Jag får en sån härlig känsla. 
 
Kanske borde packa, men orkar inte. Tror jag ska gå och lägga mej och hoppas att nån packar åt mej medans jag sover.
 
Ena tjejen tränar simhopp. Eftersom skadeglädje är den enda sanna glädjen är det en riktigt rolig träning att kolla på. Det är en stackars kille, han kan inte dyka utan att göra magplask. HAHAHA! Ja, jag skrattar åt honom, men han hör ju inte det :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjo.

Du får ha en så underbar 4 juli.

Här hemma är det sol och varmt, så jag ska iväg till landet över helgen och bara vila :)

Blir inte mycket tid framför datorn nu inte, men vi får ta och klämma in ett skype samtal i nästa vecka.

Ha det gött

kram kram

2010-07-01 @ 12:18:35
URL: http://ggaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0