JAG VILL OCKSÅ VARA EN VAMPYR.

Eclipse var mkt bättre än new moon. Tacka gudarna för det! Jag vill också vara en vampyr. Oj, glömde.. jag är ju en. Eller? ;)
 
Strålande solsken idag. Mmmmm!!! Sommaren är här. Äntligen!
 
Jag undrar varför man hoppar och dyker från trampolinen som om det inte finns någon morgondag när man är lite och så när man blir gammal (eller äldre) så tar man det säkra före det osäkra. Jag hade så gärna velat göra volter och bakåtdyk på trampolinen som förr i tiden. Men nöjde mej med kanonkulan och vanliga dyk som gjorde att mina bikinitrosor hamnade nere vid knäna. Oops! HEHE!
 
Semifinalen visades runt tolv mitt på ljusa dagen här. När solen tar som mest! Hör och häpna, jag övergav solen och satt inomhus i nästan två timmar för att se ett Tyskland göra ingenting. Heja Spanien! :) Enda anledningen till att jag begav mej inomhus var för att solen är här för att stanna och fotbolls-VM bara är vart fjärde år!
 
Jag har stora problem med att se ålder på folk, framförallt killar. En kille jag tycker är söt visade sig vara 16, men ska iofs fylla 17 snart. Ändå INTE ok Josy. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ohh jaaa Eclipse var såå mycket bättre än New Moon och Twilight!

2010-07-08 @ 09:13:09
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: jojo

haha.. om jag får gissa så är bakåtdyk o volter fortfarande inga problem för dej, din galning;)

lammkött har ju alltid varit vår grej, fast 16 ne, dt är INTE okej längre:)

2010-07-08 @ 10:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0