JAG ÄR BLYG!??

En av mina kids går på lacrosse-camp denna veckan. När jag hämtade honom igår såg jag att han har en fin coach. 
 
Imorse försökte jag få min lille kille att fråga sin coach hur gammal han är och vad han heter. Han ville inte göra det! Så idag när jag hämtade upp killen hade jag med mej två av de andra kidsen. Jag hade nämnt att han har en fin coach. Fröken på 12 år höll med. Jag försökte få någon av de att gå fram och fråga vad jag ville veta.
 
Det slutade med att jag fick gå fram och fråga själv. Nej, han var inte för ung :D 
 
Jag stod och pratade med honom med de tre kidsen jämte mej. HAHA! Efteråt i bilen så skrattade de gott åt mej och den ena killen sa att han verkade gilla mej också.
 
Ett av kidsen sa att jag är blyg. Känns inte så va!?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0