JAG ÄR ARG!

FAN! I två månader har jag minskat i storlek men denna veckan har jag haft två eller är det kanske tre mat-dagar. Dvs jag äter som om det inte finns någon morgondag.

Jag vet vad det beror på. Jag är arg! Inte bara på en sak, utan flera!
SUCK, jag känner mej så här just nu! :(
Åååååh.., jag hatar det!
.
Jag har skrivit dagbok i flera år, men när jag kom hit så slutade jag! Varför vet jag inte. Tror det är dags att ta tjuren i hornen och skriva ner allt som tynger mej. Dags att börja på ny kula. Jag ska bli glad och energifull igen, så nu ska jag bege mej till affären och köpa en ny dagbok.

Kommentarer
Postat av: jojo

vännen! dt känns bättre snart, alla har vi våra upp o ner gångar!

jag hejjar på dej! kramar

2010-07-23 @ 08:37:43
Postat av: Anonym

"Det ska fan synas på stövlarna när man varit ute i riktigt oväder!"

-Mia Skäringer (citat)

2010-07-24 @ 07:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0