FRUKTANSVÄRT MORGONPIGG

Jag älskar mitt liv just nu. Dagarna spenderar jag vid poolen och stranden med kidsen. Strålande sol, 35 grader varmt och lagom temperatur i sjön.
 
När jag hade brunt hår ville jag inte blöta ner håret när jag var i solen. Dassigt, brunt hår är ju inte så vackert. Men, nu när jag har blont hår och vill ha det ljusare passar det ju utmärkt. Jag gillar att dyka i men bikini är inget bra när det gäller det så nu har jag la visat rumpan för alla landkrabbor :D
 
Coachen frågade efter mitt nummer idag. Han har mitt, jag har inte hans. Det kan ju sluta hur som helst. Det är då man säger tills sig själv för miljonte gången; allt som händer är meningen att det ska hända! :D
 
Kvällen har spenderats i park med tre söta flickor. Picknick, skratt och massa tjat. Lovely!
 
Jag är fruktansvärt morgonpigg, men det är så underbart att vakna tidigt. Känns som dagarna blir längre då :) Sen att jag somnar vid tiotiden är ju en annan sak. 
 
Lyckliga Lotta (!?) imorse vid sextiden innan en joggingtur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0