BITCH! :D

Vinst med 6-1 idag. Jag gjorde fyra av målen. :D Jag kan vara dålig förlorare men jag tror det är fan så mkt värre att förlora mot mej. Får väl vara glad att jag endast blev kallad bitch av deras målvakt. Kändes som flickorna i det andra laget gärna hade sparkat ner mej och hoppat på mej. HEHE!
.
Som grädde på moset köpte jag nya klackskor idag. Bara för det är jag sjukt festsugen nu!!! :/ Jag vill så gärna ha dem på mej, så jag städar mitt rum i denna outfit. HAHA! Tur man inte har grannar ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

fröken pedant, vad har hänt? är dt kläder jag ser över halva golvet??:).. schysst outfit, är man festsugen så är man, då får man göra städningen lite festligare:D

2010-07-29 @ 13:39:20
URL: http://lifeisabtch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0