BILDER SÄGER MER ÄN TUSEN ORD!

Födelsedagsfest igår. Kul! Jag beslutade mej för att dra ut i Seattle efter ett tag. Jag hade en väldigt lyckad kväll, men... känns sådär att komma hem klockan tio på morgonen i samma outfit man lämnade huset i. Efterfesten var trevlig dock. HEHE!
 
Denice har pool hemma hos sig. Vissa har det bra ;)
 
Rökrutan. Mobbad? :D
 
Det är inte midsommmar. Det är hawaii-tema!
 
Jag blir brun, inte röd! Så det så!!!
 
Varför jag sitter alldeles ensam på en mörk gata vet i fan. Men jag hade en mkt lyckad kväll. Det är huvudsaken!
 
Nu ska jag ut och paddla kanot. Är så opepp man kan vara. Zzzzzzzz...
 

Kommentarer
Postat av: jojo

Va brun du är jossan!! Jättesööt:)

sorry jag inte svarade på msn igår, min dator är jättekonstig o seg..jag måste lämna in den..men vi hörs snart! kramar o pussar

2010-07-19 @ 08:45:16
Postat av: jojo

va brun du är jossan.. jättesööt:)

sorry att jag inte svarade på msn igår, min dator e helt seg , ska lämna in den..hörs snart! kramar o pussar

2010-07-19 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0