BARN ÄR ÄRLIGA!

Jag frågade 7åringen idag vad hon tycker om killen som jag tycker är fin. Jodå, han var söt! Sen sa hon; "he seems to have a crush on you". Jag frågade varför hon trodde det. Hon sa att det går inte att förklara, det bara syns! ;)
.
Fröken ärlig och härlig tycker alla killar i hennes skola är fula. Så hon lär ju vänta med pojkvän i en herrans massa år, förhoppningsvis! Hon säger att pussas man med en kille så måste man gifta sig med honom. AHA (!?) Sen hade hon sett nånstans hur man pussas när man blir äldre, dvs hånglar. Hon "luft-hånglade" och frågade om inte jag kunde hångla med henne. Jag tackade vänligt men bestämt nej :D

Kommentarer
Postat av: Emma Winberg

Hej!



Är du också au pair i Seattle? Jag bor i laurelhurst. Hittade dig på Sts hemsida av alla ställen haha. Har du fb? :)

2010-07-29 @ 06:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0