Tuuuuut tuuuuut! :)

Lördagen flöt på bra, åkte runt som en liten tok till diverse fotboll och basketmatcher, känner mej ibland mer som en privatchaufför än barnvakt. Blir mkt resor på motorvägen och vet inte vad de andra bilförarnas problem här är. De stänger ute mej, jag vill ju bara byta fil så jag kan svänga av... men ist, tuuuuuuut tuuuuuuut!!! Ooops, och ungarna sitter där bak och undrar varför de tutar. HAHA!
 
Igår led jag med den mellersta flickan. Hon var cheerleader på en basketmatch och tanken var att vi skulle åka dit, men hennes bröder ville inte så vi stannade hemma. Hon var så ledsen för att ingen var där och kollade på henne! Stackars lilla flicka, hon grät och grät... :( så tack mor och far för att ni alltid var där och kollade min fotboll!
 
Idag ska jag iväg till ett stort köpcenter! Shopping står på schemat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0