Snacks!

Det man inte kan få är mer intressant, right? Måste gälla mej och den amerikanska maten. Det är snacks ÖVERALLT; nötter, godis, kakor, glass, chips osv osv., men jag blir inte ens sugen! :D inte det att jag är kräsen men jordnötssmör OCH sylt på mina mackor känns inte aktuellt! Jag hittade mögelost idag, godare än en centimeter tjocka skivor cheddar! 
 
Det är intressant det här med matkulturen, det som vi äter som lördagsgodis äter de som mellanmål varje dag! Alltid en påse snacks tillgänglig! :D 
 
Jag äter mkt grönsaker och frukt! Allt för att inte rulla fram om några månader! :) 
 
Det är för övrigt onormalt varmt här just nu. Går runt i shorts för det mesta och en lite tjockare tröja! 

Kommentarer
Postat av: jojo

tips! jordnötssmör med skivad banan på mackan!..try it!:)

2010-01-23 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0