Regn, brrr...

Igår kväll var första gången jag var downtown Seattle! Imorgon ska jag dit igen, shopping står på schemat! :) Lever just nu i mina nya knallrosa korta löparshorts och en stor hoodie från A&F! Jag känner mej lite amerikaniserad när det gäller den stilen men det är så skönt och framförallt smidigt när man inte vet när det blir fotboll eller annan aktivitet!
 
Inatt har det regnat! Så nu är det nog som det ska vara gällande vädret. Hälsar mej själv välkommen till den regnigaste staden i USA. :D 
 
Ha en trevlig lörda-kväll, min dag har precis börjat! Jag är nio timmar efter er! :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Finns det korta adidasshorts för vuxna män i USA så köp och shippa!

2010-01-24 @ 11:06:20
Postat av: AgnetaoUlla

Vi ser att du har kommit på plats o shopping har börjat. Vi saknar dig. Kram

2010-01-24 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0