Pepparkakor blir man snäll av, så jag äter några extra ;)

Shoppingen är över., nu sitter jag och äter pepparkakor på mitt rum! Fick det i present när jag flyttade hit och såklart massa annat smått och gott :) fick köpt lite välbehövliga klader men kräsen som man är så hittar man ju inte det man vill ha. Frågan är om det finns över huvudtaget? :) 
 
Har sprungit varje dag denna veckan, känns underbart.. Känns lättare och lättare fastän jag har lite träningsvärk hela tiden! Tacka vet jag iform.se där kan jag se hur långt jag sprungit! :)
 
Imorgon börjar min satsning mot beach 2010.., hehe! Om jag undviker deras skafferi och äter upp alla pepparkakor jag har på mitt rum ikväll så borde det gå finfint! 
 
Brorsan: Jag föredrar nike´s shorts framför adidas, de har coolare färger! Kolla nike.se annars säg vilken färg du helst vill ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0