NYC till fots..

Så mkt information, men idag har vi varit ute på rundvandring. Central park, Times Square, 5th avenue och imorgon ska jag och några tjejer åka och kolla på Statue of Liberty och ground zero. Om tid finnes. Det är inte så att det blir så mkt tid över efter alla "lektioner" vi har.
 
Vi bor granne med Madison Square Garden så centralt får man väl påstå att det är! Härligt. Jag överlever med min engelska, tror jag, det verkar som dom förstår vad jag säger iaf :) Jag bor med en tjej från Sydafrika som pratar som tusan, hör och häpna hon pratar nog mer än mej! :D 
 
Take care everyone, jag längtar till Seattle. By the way är jag den enda som ska till den delen av USA från här!
 

Kommentarer
Postat av: Majja

Vad kul att höra lite från Stora Staden! Jag har själv varit där och skulle GÄRNA åka tillbaka till New York igen. Får se om jag kan få med mig Fia och Mille dit nån gång. :)

Visst ÄR det en fantastisk stad!

2010-01-13 @ 13:23:39
Postat av: Sofie

Kul.... Hur länge dröjer det innan det bär av till Seattle???

2010-01-13 @ 13:31:25
URL: http://eifos.bloggplatsen.se
Postat av: Monica Efraimsson

Skönt att höra att du har kommit dit välbehållen blir kul att följa din vardag den blir nog bättre en våran på posten tror jag kram Monica

2010-01-13 @ 18:47:06
Postat av: josy

Majja: Jag tror inte att Fia är så svårövertalad, hon gillar ju USA, hälsa familjen och ta hand om er!! Kram



Sofie: Fredag åker jag till Seattle, ser fram emot det som tusan! Kram



Monica: Tack så mkt, och hälsa alla de andra från mej! Ta hand om dej! Kram

2010-01-14 @ 04:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0