Mitt konto, mina pengar... TACK ;)

Kul dag hittills.., har ätit sushi med barnens kusin som är här i några dagar för att leta lägenhet. Han jobbar för flottan, så jag kan lova er att nu vet jag så mkt! Haha, frågar man inget får man inget veta! ;)
 
Fixade mitt bankkonto här i USA idag med, kusinen var med mej inne på banken och fröken bakom skrivbordet gav papprena till honom, frågade honom om han skulle stå med på MITT konto osv osv. Eeh, heeey!? Till slut sa jag till fröken som satt där att det är kul att du ger alla papper och frågar honom allt, det är ju mitt konto! :D kunde inte låta bli!
 
Ikväll ska jag träffa ytterligare några amerikanare, en kompis till familjen har bjudit med mej på lite dricka, snacks och sällskapsspel! :) 
 
Väntar på att min kabel till kameran ska komma, ni måste ju vara nyfikna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0