Mindre än tre dagar nu..

Jag har två och en halv dag kvar innanför Sveriges gränser och vet inte vad som händer mej. Jag som brukar planera min tid så bra har fortfarande inte packat. Dock har jag lagt fram allt vid resväskorna men i en enda stor hög och rörigt som tusan. Allt som brukar vara pedantiskt ihopvikt. HAHA, men jag älskar det. Noll kontroll på allt just nu, det kan ju bara sluta bra! :)
 
Försökt att äta mycket svenskt sista veckan.. 
Strömming och potatismos - check
Blodpudding - check
Leverpastej - check
Knäckebröd med kaviar - check
Lösgodis - check
och det bästa av allt, på söndag blir det semlor!!! Papi gör världens godaste semlor, och jag äter tills jag storknar men får ändå inte nog :) 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jättebra ide att starta en blogg. Räknar med att du skriver allt här så att jag vet vad du pysslar med ;)

2010-01-08 @ 18:55:41
URL: http://eifos.bloggplatsen.se
Postat av: Papi

Bullarna är redan bakade, väntar bara på fyllning

2010-01-08 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0