Marathon?

Eftersom jag är ledig på dagarna så har jag all tid i världen till att träna! Så underbart! Min plan är att springa marathon i år eller nästa år. Googlade Seattle marathon och de har ett lopp här i november, så why not? Det borde vara en bra morot kommande månader! :D Johanna, ska du med? Jag har inte glömt vårt härliga lopp i somras! Ska dock inte göra om samma misstag som då. Jag startade loppet på tok för fort utan uppvärmning i stekhet sol! Yeah! :D 
 
Sprang såklart lite vilse idag också, men jag börjar känna igen mej och känner att jag har fått tillbaka mitt lokalsinne. Det måste försvunnit i och med tidsskillnaden! :) 
 
Take care everyone! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0