Madison Square Garden..

Första-hjälpen har varit dagens tema., det går väl an i sisådär två timmar men sen så blir man så trött! :( det enda man ser fram emot under lektionerna är maten, som vanligt när det gäller mej dock! Maten är väl helt okej, men jag kan fortfarande inte förstå varför man äter en stor muffins till frukost? Vad hände med havregrynsgröten? :D
 
Jag och Ashlii som är från Sydafrika har varit och kollat på en basket-match i Madison Square Garden ikväll, en collegematch, men huvudsaken är ju att man suttit där! De sa när vi köpte biljetter att det kommer vara massa snygga singelkillar där, HAHAHAHAHA, det enda jag såg var amerikanare utan stil och feta människor. Det satt en fet kille precis framför mej med en cola i handen och uppätna pommes.. Urk! Som ni vet har jag svårt att se tjocka människor äta och dricka onyttigt! Illa illa, I have to get used to it I think! :)
 
På fredag flyger jag vidare! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha =) roligt att du startat en blogg, jag kommer alldeles säkert kika in då och då för att uppdatera mig om dina äventyr in the states!

En fråga bara; hur ser redan uppätna pommes ut?! ;)



Kramar från Camilla

2010-01-17 @ 23:53:50
URL: http://cammillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0