Last night in NYC

Vi tog en gul taxi till ground zero, inte så mkt att se, såg ut som vilken byggarbetsplats som helst! Men försökte föreställa mej hur det kunde ha sett ut när tvillingtornen föll men det går inte! Byggnaderna bredvid är så stora och ändå var WTC dubbelt så höga! Sen traskade vi till fots mot vattnet och tog en färja som förde oss lite närmre Frihetsgudinnan. Så nu har jag kollat de största sevärdheterna man ser på Tv. :D
 
Imorgon flyger jag vidare till andra sidan USA! Excited, a little bit nervous and very curious är sammanfattande ord! Jag avskyr att leva i en resväska och ser verkligen fram emot att packa upp och ha mitt eget rum och min egen säng. 
 
Inatt delar jag inte säng med nån heller, så skööönt.. Tjejen från Mexico har legat i mitten av sängen och tagit mitt täcke. HAHAHA, jag som alltid håller mej på min sida! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0