IKEA...

Det är mkt fotboll i denna familj, och då menar jag soccer... fun fun, jag ska lära dom massa saker! :) kanske inte alla mina fula knep som kan medföra gula kort. Bör tilläggas att jag inte fick mer än två gula förra året. Jag är själv imponerad, men agerar fult gör man när domaren inte ser :D 
 
Mellan alla matcher igår var vi på IKEA, jag fick köpt mej lite svensk mat så nu kan jag äta knäckebröd! Wihooo.. 
 
I veckan ska jag träffa lite andra au-pairer, det har inte funnits tid till det ännu. Det är mkt nytt och det tar mkt energi så när det är kväll är jag toktrött! 
 
By the way, familjen tycker jag pratar bra engelska, och bättre ska det bli!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0