Home sweet home!? :)

Framme i Seattle! :) gick hur smidigt som helst med flyget, sov som vanligt innan vi ens hunnit lyfta! Sov nog fyra av de sex timmarna så jag var rätt så utvilad när jag kom fram.
 
Först åkte vi och kollade på Colin när han spelade en fotbollsmatch och sen till deras hus som är stort och mysigt! Jag har mitt eget rum nere i källaren, jättemysigt! Känns verkligen som att jag kommer trivas! Barnen är så mysiga, de små pratar hela tiden och har tusen frågor :D 
 
Det kommer bli en busy weekend, men det ska bli skoj att få se alla barnen spela fotboll och vad mer som ska göras! Hoppas dom blev glada för mina presenter, har redan lovat att mami och papi ska skicka mer godis, de hittade några favoriter! Så mami och papi, I let you know! :)

Kommentarer
Postat av: jojo

åh va härligt att allt har gått bra å att dom är snälla! have fun on your buzy weekend;)

2010-01-16 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0