Havregrynsgröt, wihooo! :)

Jag slutade sent idag och då var det mörkt ute så jag vågade mej inte ut i skogen på en joggingtur. Oddsen för att jag ska komma bort är ju hyffsade just nu! :D men efter idag är jag ledig på dagarna och då är det ljust ute. Skulle det då mot all förmodan regna (HAHAHA) så har de visat mej gymet med den grymmaste utsikten ever. Liiiite bättre än Onyx! 
 
Jag ska börja ta lite foton, så ni får se hur jag faktiskt har det här på denna fina ö!
 
Jag har börjat vänja mej av vid den typiska amerikanska maten, lucky me har de har massa frukt, grönsaker och nyttiga saker här hemma. Som havregryn till min gröt! Köpte det igår men hittade det i deras enorma skafferi också! Ingen ska någonsin gå hungrig här inte! :D 
 
Imorgon blir förhoppningsvis en kul dag, första riktiga arbetsdagen och sen träffa lite andra tjejer som bor i närheten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0