Glass i stora lass! :)

Jag har tagit så fina kort idag, utsikten är jättefin och det var strålande sol på förmiddagen! :D men så hittar jag inte sladden till kameran, såklart!! Mami och papi, kolla om den ligger i gå-in-garderoben på andra hyllan. Ni ska se garderoben hemma, där är det ordning och reda! :D ska försöka få min pedantiska sida att smitta av sig lite i detta huset ;)
 
Åt glass för första gången i amerikatt idag, sååå gott! GB-glass, släng dej i väggen! ;) första men absolut inte sista gången jag åkte till "glasskiosken" på torget. Får dock inte bli en vana! Då blir nog beach 2010 fruktansvärt besviken på mej! :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Glass med kaksmet, nötter, marshmallows, vingummi, chokladbitar och kolasås i?

2010-01-20 @ 23:41:51
Postat av: jojo

exakt!! här i sverige äter jag inte ens glass...leta efter ColdStone, BÄST!:)

Oh du..Maran..hm..vet inte om det är distansen för mej, jag som gillar att hålla högt tempo i början..en mil e ungefär vad jag pallar:)

2010-01-21 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0