Fotboll...

Idag har jag varit ledig på eftermiddagen, vilket resulterat i en ganska så lugn dag! Fixade mitt socialsecurity-card men missade såklart att ta med mej alla papprena när jag åkte dit så fick åka dit en gång till :) 
 
Idag kom också barnens kusin, så nu är inte jag prio ett att klänga på! Hehe.., dock spelade jag lite fotboll med dom innan och råkade skjuta ett klockrent volley-skott rätt på en av ungarna. Oooops! Han fick den på armen och fällde några tårar, han gav dock igen med sin lacrosseklubba så kan hända att jag har blåmärken på rumpan imorgon! :)
 
Appropå fotbollen, pappan i familjen förstår inte hur man kan använda tåpaj. Jag får inte lära ungarna att använda det! HAHAHA, det är ju så jag gör mina mål! :D 
 
Det verkar så kul att spela inomhusfotboll här, de spelar på konstgräs med sarg! Tänk er, då kan man ju passa sig själv hela tiden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0