En vecka går fort...

Idag var det en vecka sen jag kom till familjen Gersch här på Mercer Island. Oj vad det har gått fort! Har börjat vidga mina vyer lite, för desto mer jag känner till området desto lättare blir det att lämna ön, hör och häpna jag hittar hem! :) 
 
De sa till mej att det är inte så långt att springa runt ön, yeah right! :) jag sprang inte hela ön utan kanske två tredjedelar och det tog mej nästan en och en halv timme. Fast shit vad fint det var, vyerna är vatten, natur, palats, natur, enormt hus, vatten, palats... det är helt sjukt vilka hus det är här. Min kabel till kameran är på väg, så snart ska jag visa er bilder också :)
 
Shoppade lite igår! ;) Va i ett shoppingcenter med mamman i huset i förrgår men åkte dit själv igår. Jag gillar att gå själv, då kan jag traska runt i mina egna tankar och återvända till varje affär flera gånger om jag så vill :D 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kabel har vi postat i Svenljunga idag, så den har börjat sin resa mot US. Ha det bra M o P

2010-01-22 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0