Brum brum..

Jag är fortfarande jetlaggad., kanske pga nio timmars skillnad! 
 
Idag har jag förutom all fotboll hjälpt till som volontär så vi får gratis inträde till disneyland. Wihooo! 
 
Jag körde också bil för första gången i USA, det var inga större problem förutom att bilen är väldigt stor, jag saknar min lilla merca a-klass som är en riktig josy-car. Denna är dubbelt så stor, så hej och hå, andas in och ut var gång jag måste parkera! 
 
Imorgon tänkte jag ta på mej joggingskorna och ge mej ut bland grannhusen på en liten joggingtur. Jag behöver komma igång, annars så ser jag snart ut som en liten amerikan :D köket är verkligen fullt med mat, ingen ska gå hungrig här inte, men jag ska försöka leta lite djupare och hitta de lite nyttigare sakerna nu :)
 
Godnatt (eller godmorgon för er) från en trött josy i Seattle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0